شرایط انتخاب آینه های حمام LED

- 2021-06-03-

آینه های حمام به طور طبیعی برای دکوراسیون حمام ضروری هستند. فضای استفاده از آینه های دوش در حمام است که در طول سال نسبتاً مرطوب است. بنابراین ، در مقایسه با آینه های معمولی ، نیاز به آینه های دوش نسبتاً بیشتر است. ضد آب و ضد مه دستشویی اولین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. خوب ، بیایید نگاهی به نحوه انتخاب آینه حمام مناسب بیندازیم.

اول از همه ، ظاهر باید مطابق با سبک دکوراسیون خانه باشد. سبک های آینه حمام متنوع است ، از جمله سبک زیبا و جذاب اروپایی ، سبک ساده چینی و سبک مدرن مدرن. سرویس بهداشتی با تزئینات عالی با آینه های حمام از همان سبک ، دکوراسیون هتل را به سطح بالاتری ارتقا می دهد.

دوم عملکرد آن است. در یک محیط مرطوب ابتدا باید از درجه خاصی از مقاومت در برابر رطوبت برخوردار باشد. بخار آب مرطوب به عمر آینه دستشویی آسیب می رساند. ثانیاً ، با پیشرفت روزگار ، عملکردهای آینه های حمام بیشتر و متنوع تر می شوند. یک آینه دستشویی هوشمند می تواند تجربه شما را غنی کند.

کیفیت نیز در اولویت اصلی انتخاب آینه حمام است. آینه دستشویی خوب نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر عملکرد نیز مهم است. کیفیت مواد و طرز کار آن نیز کلیدی است.آینه حمام LEDکه از آینه های نقره ای استفاده می کند یک آینه سازگار با محیط زیست با فناوری آینه نقره است. این محصول منبع نور LED وارداتی و منبع تغذیه ضد آب با درجه بالا IP68 را تصویب می کند. با هدف این مشکل که عمر سوئیچ کمتر از یک سال است ، که احتمالاً در صنعت رخ می دهد ، ما ساختار منبع تغذیه جداگانه و سوئیچ را اتخاذ می کنیم و عمر مفید می تواند به 100000 ساعت برسد. نصب قلاب مناسب و راحت است ، کار عالی است و ظاهر زیبا و سخاوتمندانه است.