ضد آب از آینه حمام LED

- 2021-05-31-

از آنجا که آینه های دستشویی هوشمند فعلی دارای نوارهای روشنایی و سوئیچ ها هستند ، برخی از دوستان نگرانند که آیا این آینه های هوشمند وارد آب می شوند یا خیر. در اینجا به طور خلاصه در مورد مقاومت در برابر آب آینه های دستشویی هوشمند صحبت خواهم کرد.

اولین سطح آینه LED است. کلید لمسی و سطح آینه ضد آب هستند. برخی از انواعآینه حمام LEDنوار نور را در قسمت بیرونی آینه قرار دهید (به اصطلاح آینه حمام خارجی که نور ساطع می کند). این نوارهای نور در معرض خارج قرار می گیرند. همچنین ضد آب است ، بنابراین می توانید در استفاده روزمره اطمینان داشته باشید.

یک صفحه پشتی در پشت آینه قرار دارد تا منبع تغذیه ، سیمها و سایر موارد را به خوبی ببندد. مقداریآینه های LEDیک جعبه ضد آب کوچک برای محافظت از منبع تغذیه و سیمها از آب اضافه خواهد کرد

مزیت این نوع آینه های ضد آب این است که وقتی چراغ را بعد از دوش گرفتن خاموش می کنید ، به طور تصادفی سوکت را لمس نمی کنید (بعضی از خانواده ها هنگام بازسازی از سوکت سوئیچ نور استفاده می کنند ، یعنی کنترل سوئیچ نور را قرار می دهند و سوکت با هم) باعث برق گرفتگی می شود.

این نوعآینه حمام LEDساختار سوئیچ و منبع تغذیه جداگانه را تصویب می کند ، و کاملاً از سوکت جدا شده است ، مهم نیست که عقربه چقدر خیس باشد ، اما مشکل برق گرفتگی ایجاد نمی کند ، بنابراین همچنین باعث شده است تا آینه های بیشتر از این نوع در صنعت هتلداری فعلی علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی شناسی ، داستان علمی و عملی ، برخی از عوامل ایمنی نیز وجود دارد.