چراغ ال ای دی از چه موادی ساخته شده است

- 2021-09-10-

1. مواد ADC12: درجه آلیاژ آلومینیوم ژاپنی، همچنین به عنوان مواد آلومینیوم شماره 12، آلیاژ سری Al-Si-Cu شناخته می شود، یک آلیاژ آلومینیوم ریخته گری شده مناسب برای درب، بلوک سیلندر و غیره است.
2. آلومینیوم ضد زنگ: عمدتا سری Al-Mn و آلیاژهای سری Al-Mg. به دلیل اثر تقویت کننده پیری ناچیز، برای تقویت عملیات حرارتی مناسب نیست، اما می توان آن را به صورت سفت کار کرد تا استحکام و سختی را افزایش داد. مشخصه اصلی عملکرد این نوع آلیاژ، مقاومت عالی در برابر خوردگی آن است، بنابراین به آن آلومینیوم ضد زنگ می گویند.
3. PA: پلی آمید دارای استحکام مکانیکی بالا، نقطه نرم شدن بالا، مقاومت در برابر حرارت، ضریب اصطکاک کم، مقاومت در برابر سایش، خود روانکاری، جذب شوک و کاهش نویز، مقاومت در برابر روغن، مقاومت در برابر اسید ضعیف، مقاومت قلیایی و مقاومت در برابر حلال، الکتریسیته عایق خوب، خود خاموش شونده، غیر سمی، مقاومت در برابر آب و هوا، بدون بو، رنگ‌آمیزی خوب است.
4. Q235: فولاد ساختاری کربنی با نقطه تسلیم (Ïs) 235MPa. با افزایش ضخامت ماده، مقدار تسلیم آن کاهش می یابد. با توجه به محتوای کربن متوسط، عملکرد کلی بهتر است، استحکام، پلاستیسیته و خواص جوشکاری بهتر مطابقت دارند، و استفاده گسترده ترین است.

5. ال ای دی: ساختار اصلی آن تراشه ای از مواد نیمه هادی الکترولومینسانس است که روی براکت با چسب نقره ای یا چسب سفید پخته می شود و سپس تراشه و برد مدار را با سیم نقره ای یا طلایی وصل می کند و سپس با رزین اپوکسی دور آن را آب بندی می کند. نقش محافظت از سیم هسته داخلی را بازی کنید و در نهایت پوسته را نصب کنید، بنابراین لامپ LED عملکرد لرزه ای خوبی دارد.