به شما آموزش می دهد که چگونه آینه LED حمام را به راحتی نصب کنید

- 2021-08-09-

پس از خرید آینه ال ای دی حمام مناسب، ممکن است هنگام نصب با این مشکل مواجه شوید که ارتفاع آینه سرویس بهداشتی چقدر است. در واقع افراد زیادی وجود دارند که در این مورد واضح نیستند، بنابراین اجازه دهید شما را به این موضوع راهنمایی کنیم که معمولاً آینه ال ای دی حمام در چه ارتفاعی نصب می شود و چگونه می توان آن را هوشمندانه برای دستیابی به جلوه ایده آل تر نصب کرد.

آینه حمام چقدر بلند است

1. در حمام معمولاً می ایستید و به آینه نگاه می کنید، بنابراین لبه پایینی آینه حمام باید حداقل 135 سانتی متر از سطح زمین فاصله داشته باشد. اگر اختلاف قد بین اعضای خانواده نسبتا زیاد است، می توانید آن را بالا و پایین تنظیم کنید. سعی کنید صورت خود را در وسط آینه قرار دهید تا جلوه تصویربرداری بهتر شود.

2. به طور کلی بهتر است آینه 160-165 سانتی متر بالاتر از سطح زمین باشد. مراقب باشید در هنگام نصب به دیوار آسیب نرسانید، به خصوص زمانی که آینه را روی دیوار کاشی و سرامیک آویزان می کنید، سعی کنید در محل اتصالات مواد را سوراخ کنید. سعی کنید از بدلیجات برای سوراخ کاری استفاده کنید. شما همچنین می توانید سبک بدون حاشیه را انتخاب کنید، زیرا حمام اغلب در حالت مرطوب است و مواد حاشیه مانند چوب و چرم به راحتی پس از مدت ها تغییر می کنند.

3. اگر آینه سرویس بهداشتی روی کابینت حمام باشد، در حال حاضر ارتفاع کابینت اصلی کابینت روشویی معمولی در بازار بین 80-85 سانتی متر است (با احتساب ارتفاع لگن). اندازه استاندارد رایج اکثر کابینت های حمام 800 میلی متر ½ 1000 میلی متر طول (به طور کلی از جمله کابینت آینه) و 450 میلی متر ½ 500 میلی متر در عرض (فاصله دیوار) است. ارتفاع نصب آینه حمام به طور کلی حدود 20 سانتی متر از میز کار فاصله دارد. هنگام نصب، باید موقعیت نصب و موقعیت میخ های آویزان را تعیین کنید.

آینه حمام هوشمندانه نصب شده است

1. آینه را به درب کابینت آینه بکشید و تعدادی از محفظه ها را پشت آینه پنهان کنید. لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست را می توان دسته بندی و مرتب کرد که می تواند از فضای بالای دستشویی به خوبی استفاده کند و همچنین می تواند روی سطح آینه منعکس شود. حمام مقداری نور می آورد تا میزان روشنایی روز فضا را افزایش دهد.

2. آینه حمام دارای اثر بصری افزایش عمق است، به خصوص در فضای نسبتا کوچک خود اتاق حمام، استفاده هوشمندانه از آینه دیواری حتی می تواند بیش از دو برابر مساحت واقعی به نظر برسد. می توانید یک آینه را در سمتی که رو به در است قرار دهید یا یک آینه در سمت چپ یا راست قرار دهید تا خط دید را گسترش دهید.

3. از آینه های حمام می توان به عنوان صفحه نمایش نیز استفاده کرد. این نوع نصب اثاثیه باعث می شود آینه حمام هم به عنوان آینه و هم یک صفحه پارتیشن اتاق دوش باشد. نصب یک آینه تاشو شبیه به پنجره لووردار می تواند رنگ زیادی به فضا ببخشد. می‌توانید دیوارهای خاکستری را با مبلمان مشکی هماهنگ کنید، فضا را با لوازم بهداشتی سفید روشن کنید و جادوی آینه‌ها را برای ایجاد حمامی با رنگ تیره با جذابیت منحصربه‌فرد در نظر بگیرید.

من مقدمه بالا را در مورد ارتفاع آینه های حمام و نحوه نصب هوشمندانه آینه های حمام خوانده ام. آیا با این گفته ها موافقید؟ اثاثیه منزل یک شغل با ویژگی های فردی است و شرایط هر خانواده ممکن است متفاوت باشد. مقدمه فوق به عنوان یک پیشنهاد برای همه در نظر گرفته شده است و انتخاب خاص هنوز به عهده مالک است.