راهنمای نهایی آینه های LED

- 2021-06-22-


آینه های ال ای دی در شکل ها و اندازه های مختلف تولید می شوند. از مدل های جمع و جور کوچک گرفته تا آینه های حمام بسیار بزرگتر، چیزی برای همه و هر نیازی وجود دارد. و با مزایای فراوان نورپردازی LED، می توانید از مزایا و ویژگی هایی بهره مند شوید که سایر گزینه های آینه حتی نمی توانند به آنها نزدیک شوند.

چراغ های LED چیست؟

LED مخفف: دیودهای ساطع نور است. برخلاف لامپ های فلورسنت و رشته ای، LED ها از حرکت الکترون ها برای تبدیل الکتریسیته به نور استفاده می کنند.

ماهیت LED ها مزایای واقعاً بزرگی را به مصرف کننده ارائه می دهد. در حالی که چندین انتخاب مختلف وجود دارد که هر کدام هدف و عملکرد خاص خود را دارند، به طور کلی هر آینه با چراغ های LED مزایای زیر را خواهد داشت.



-صرفه جویی در مصرف برق

از آنجایی که آنها بسیار کارآمدتر از سایر انواع روشنایی هستند، 300٪ بیشتر از لامپ های فلورسنت و 1000٪ بیشتر از لامپ های رشته ای، برق بسیار کمتری مصرف می کنند که به معنای صرفه جویی برای شما است.

آخرین برای یک مدت واقعا طولانی

لازم نیست نگران نیاز به تعویض لامپ باشید. لامپ های LED برای سال ها و هزاران و هزاران ساعت حتی در صورت استفاده در تمام طول روز دوام خواهند داشت.

-یک "محصول سبز".

نوری که آنها تولید می کنند سبز نیست، اما محصولی سازگار با محیط زیست هستند که حاوی سموم یا جیوه نیست.



حشرات مزاحم را جذب نخواهید کرد

از آنجایی که نور فرابنفش ساطع نمی‌کنند، حشرات جذب آنها نمی‌شوند، زیرا آنها انواع دیگری از نورپردازی هستند که همیشه چیز خوبی است!

-بهترین انتخاب برای آرایش

آنها نوری با کیفیت بالا، روشن و سفید ساطع می کنند. و این باعث می شود همانطور که همه آرایشگران حرفه ای می دانند، بهترین انتخاب برای آرایش باشند. اگر نور با بهترین کیفیت را ندارید که واقعاً ظاهر شما را نشان دهد، نمی‌توانید تصمیم دقیقی در مورد لوازم آرایشی مناسب برای استفاده بگیرید.

-مقاوم در برابر ضربه

شما نباید نگران خاموش شدن لامپ ها و نیاز به تعویض در صورت وجود لرزش یا شوک مانند سایرین باشید، زیرا LED ها در برابر هر دو بسیار مقاوم هستند.



گزینه های آینه LED:

آینه حمام LED / LEDآینه روشویی

یک آینه ال ای دی حمام که گاهی اوقات به آن آینه روشویی LED نیز می گویند ایده مناسبی برای هرکسی است که می خواهد ظاهری مجلل داشته باشد اما به عملکرد هم نیاز دارد. به جای خرید یک آینه استاندارد حمام و سپس خرید و نصب نور جداگانه، آینه ال ای دی حمام هر دو را و با دردسر کمتری به شما می دهد.

در بسیاری از موارد تا 40 یا 50 سال حتی با ساعت‌ها استفاده روزانه، دیگر نگران تعویض لامپ‌ها نخواهید بود. و از آنجایی که چراغ های LED کارآمدتر هستند، در قبض برق خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

این آینه ها می توانند بسیار زیبا به نظر برسند و معمولا مربع، مستطیل یا گرد هستند. آنها در اندازه های مختلف و بسته به ترجیح شما هر دو قاب و بدون قاب هستند. بسیاری از مردم انتخاب می کنند که بدون قاب حرکت کنند زیرا آنها واقعاً جذب این واقعیت می شوند که چراغ ها اغلب در اطراف محیط لبه بیرونی آینه قرار دارند.



هنگامی که آنها روشن می شوند، ظاهر نوری را به وجود می آورند که آینه را قاب می کند. اگر چراغ‌ها در فاصله چند اینچی از لبه قرار بگیرند، به نظر می‌رسند که داخل آینه را قاب می‌کنند، که می‌تواند باور نکردنی نیز جذاب باشد.

یک آینه با نور پس زمینه LED مانند آنچه در زیر نشان داده شده است نیز یکی دیگر از انتخاب های محبوب است و از آنجایی که چراغ ها در پشت خود آینه قرار دارند و برخلاف جلو، می توانند بسیار لوکس به نظر برسند. آنها نه تنها فوق العاده به نظر می رسند و به بهبود چشمگیر ظاهر فضای شما کمک می کنند، بلکه بسیاری از مردم نیز آنها را به این دلیل انتخاب می کنند که آینه ای با چراغ های LED رنگ واقعی را نشان می دهد.

توانایی نشان دادن اینکه واقعاً چگونه به نظر می رسید آنها را نسبت به نورهای رشته ای و فلورسنت برای استفاده از آرایش برتر می کند. آنها همچنین برای اصلاح، همانطور که هر مردی که قبلاً از آن استفاده کرده است می تواند به شما بگوید، و البته برای مرتب کردن موهای شما نیز ایده آل هستند!



کابینت آینه LED برای ذخیره سازی اضافی

بسیاری از مردم ایده آینه روشویی LED را دوست دارند اما به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند. اگر اینطور است، یک کابینت آینه LED یا کابینت دارو می تواند افزودنی عالی برای حمام شما باشد. یک کابینت فضای کم عمقی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید وسایلی مانند دارو و لوازم آرایش را به راحتی نگهداری کنید.

رایج‌ترین مکان برای استفاده بالای سینک حمام است، به این ترتیب آینه می‌تواند به‌عنوان آینه اصلی حمام استفاده شود و همه لوازم آرایشی شما هنگام اصلاح، مسواک زدن دندان‌ها و غیره به راحتی در دسترس خواهند بود. اکثر کابینت‌های آینه LED فقط از داخل روشن می‌شوند، اما برخی از آینه‌ها نیز دارای چراغ‌هایی در بیرون هستند که واقعاً می‌تواند به جذابیت آن‌ها بیفزاید.

از آنجایی که با باز کردن درب کابینت، چراغ‌ها توسط یک سنسور کار می‌کنند، وسایل داخل با نور ملایم محیط روشن می‌شوند، بنابراین می‌توانید به سرعت و به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستید، بدون هیچ زحمتی پیدا کنید.



اندازه کابینت تعیین می‌کند که چند درب داشته باشد، زیرا گزینه‌های کوچک‌تر یک در دارند، انتخاب‌های بزرگ‌تر دو و احتمالاً سه در دارند. بدنه یک کابینت معمولی از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است که زنگ نمی‌زند و اگر می‌خواهید در فضا صرفه‌جویی کنید، می‌توان آن را به دیوار نصب کرد یا داخل دیوار فرو کرد.

قفسه داخل معمولا از شیشه ساخته می شود که قابل تنظیم است و البته تعداد قفسه ها به برند، اندازه و مدل فردی بستگی دارد. برخی از کابینت های آینه LED دارای ویژگی هایی مانند لبه کشش انگشت پنهان برای جلوگیری از اثر انگشت بر روی صورت آینه، مه زدا و کلید روشن و خاموش سنسور حرکت هستند.

یکی دیگر از موارد بسیار مفید، یک خروجی در داخل کابینت برای شارژ چیزهایی مانند ماشین اصلاح برقی است. از آنجایی که ریش تراش شما به طور ایمن در داخل است و روی لبه سینک یا صفحه پیشخوان در حین شارژ قرار ندارد، لازم نیست نگران افتادن و آسیب دیدن یا شکستگی آن باشید. این در واقع یک مشکل شگفت آور رایج است.



آینه آرایش LED

آرایش آینه معمولاً یک آینه دو طرفه گرد یا بیضی شکل است که روی پایه قرار می گیرد و می تواند به زوایای مختلف کج شود. در حالی که یک طرف یک آینه استاندارد 1x با بزرگنمایی معمولی است، طرف دیگر گاهی اوقات تا 15 برابر بزرگنمایی می شود، اما اکثر مردم جایی در حدود 5x-10x را ترجیح می دهند.

این به شما امکان می دهد منافذ و پوست خود را به وضوح ببینید. برخی از آینه ها دو طرفه نیستند و فقط یکی دارند. اگر اینطور باشد آینه تک بزرگنمایی می شود. در گذشته بدون LED ها، چراغ ها به سرعت می سوختند، داغ می شدند و باید اغلب تعویض شوند.


از طرف دیگر چراغ‌های آینه‌ای LED خنک می‌مانند، برق بسیار کمتری مصرف می‌کنند و به‌طور باورنکردنی عمر می‌کنند. در واقع، بسیاری از تولیدکنندگان به این واقعیت سوگند یاد می‌کنند که با LED هرگز در طول عمر خود نیازی به تعویض لامپ نخواهید داشت. چراغ ها در اطراف محیط خود آینه نصب می شوند که واقعاً به شما امکان می دهد انعکاس خود را بسیار واضح ببینید بدون توجه به نور اتاق.

این باعث می شود آنها ابزاری ارزشمند برای لکه بینی، استفاده از آرایش، کندن موهای ناخواسته، مراقبت های عمومی از پوست، گذاشتن لنزهای تماسی و کمک به مردان برای اصلاح اصلاح شوند.




از آنجایی که اغلب از آنها در بالای روشویی استفاده می شود، گاهی اوقات به آنها آینه روشویی LED نیز می گویند. به طور کلی این آینه ها دارای پایه و پایه دایره ای هستند که از فلز ساخته شده است با تعدادی روکش های مختلف مانند نیکل، کروم صیقلی یا برنز.

یک حرکت هوشمندانه این است که اگر از آن استفاده می کنید یا دکور اتاقتان، یکی را انتخاب کنید که با وسایل حمام شما مطابقت داشته باشد. برخی از آنها از پلاستیک ساخته شده اند و حتی می توانید آینه هایی را پیدا کنید که پایه ای از اکریلیک برای نگهداری لوازم آرایش دارند.




آینه های روشویی LED دیواری نیز گزینه دیگری هستند. آنها یک انتخاب فوق العاده برای افرادی هستند که فضای پیشخوان بسیار محدودی دارند یا فقط ظاهر را دوست دارند. یک آینه دیواری به دیوار مجاور پیچ می‌شود و دارای یک بازوی چرخشی است که می‌توان آن را به عقب تا کرد تا روی دیوار یا بازوی اضافی صاف باشد که باعث صرفه‌جویی در فضا نیز می‌شود.

چند آینه امکان استفاده با پایه، روی دیوار و همچنین به عنوان آینه دستی را دارند. حتی برخی از آینه‌ها وجود دارند که به دیوار پیچ نمی‌شوند، اما به جای آن از مکنده استفاده می‌کنند تا به آن بچسبند.



در حالی که بسیاری از چراغ‌های آرایشی LED از طریق سیم برقی که به پریز متصل است، تغذیه می‌شوند، مدل‌های باتری‌دار زیادی نیز وجود دارند که شامل انواع روی میز و دیواری می‌شوند. عدم نیاز به وصل کردن آینه، آن را قابل حمل تر می کند و اغلب اوقات بسیار راحت تر است زیرا جایی که از آینه خود استفاده می کنید ممکن است همیشه به راحتی در دسترس پریز نباشد.

همچنین می‌تواند بسیار خوب باشد که مجبور نباشید با سیم‌ها روی روشویی شلوغ، میز، کمد یا روی پیشخوان سروکار داشته باشید. و البته همیشه این امکان را دارید که از باتری های قابل شارژ استفاده کنید تا کارها را آسان تر کنید. برخی از مدل ها در واقع خودشان قابل شارژ هستند و نیازی به باتری ندارند و فقط هر چهار یا پنج هفته یکبار نیاز به شارژ دارند.



در حالی که آینه‌های آرایش LED کوچک نیستند، اما بیش از حد بزرگ هم نیستند که آنها را قابل حمل و جابجایی آسان می‌کند، برخی از افراد حتی آنها را در سفر می‌آورند، اما گزینه‌های کوچک‌تری در اندازه سفر وجود دارد. یک آینه روشویی قابل حمل درست مانند یک آینه تمام اندازه کوچکتر است.

معمولاً آنها با باتری نیز کار می کنند بنابراین می توانید از آنها در هر مکانی استفاده کنید. برخی نیز ممکن است از آداپتور برق متناوب خارج شوند. وزن آن‌ها نیز سبک‌تر است (زیرا بدنه و پایه آن‌ها از پلاستیک ساخته شده‌اند) که همیشه یک مزیت بزرگ در هنگام مسافرت است و آینه و پایه می‌توانند در پایه تا شوند و آن را بسیار کوچک و حمل آسان کنند.

بسیاری از مردم از یک آینه قابل حمل به عنوان آینه اصلی خود در خانه استفاده می کنند تا بتوانند آن را در سفر به همراه داشته باشند و نیازی به خرید بیش از یک آینه نداشته باشند. این به شما بستگی دارد!



آینه جمع و جور LED

اگر قصد سفر دارید، ممکن است بخواهید یک آینه جمع و جور LED را نیز بررسی کنید. اینها می توانند یک یا دو آینه در یک جعبه پلاستیکی محافظ داشته باشند که برای نگهداری آسان و حمل ایمن بسته می شوند.

آنها دایره ای یا مربعی شکل هستند و دارای چراغ های LED هستند که حداقل روی یکی از آینه ها با باتری کار می کنند. برخی آنها را روی هر دو دارند. بسیاری از مدل‌های دارای دو آینه، یک آینه بزرگ‌نمایی می‌کنند (برخی تا ده برابر) و دیگری که بزرگ‌نمایی نمی‌شود. بستگی به مدل خاصی داره



یک آینه جمع و جور LED برای زمانی که به سفر می روید عالی است اما می تواند به راحتی در کیف یا حتی میز کارتان نگهداری شود. آنها برای استفاده از آرایش، همچنین برای کندن موها، و حتی برای اصلاح مردانه عالی هستند.

استفاده از یکی تضمین می کند که صرف نظر از اینکه یک اتاق چقدر کم نور یا حتی چقدر روشن است، می توانید انعکاسی واقعی از ظاهر خود را ببینید که هم واضح و هم روشن است. معمولاً می‌توانید از قاب پلاستیکی به‌عنوان پایه استفاده کنید و برخی از آینه‌ها برای استفاده آسان، در واقع بسیار بالا کشیده می‌شوند.



آینه LED بی نهایت

یک گزینه شگفت انگیز منحصر به فرد، آینه LED بی نهایت است. این آینه ها برخلاف سایر آینه ها توهمی ایجاد می کنند که مهمانان شما را کاملاً گیج می کند. توهم چیست؟ درست همانطور که از نام آنها پیداست، این توهم بی نهایت است.

وقتی خاموش است به عنوان یک آینه معمولی عمل می کند. با این حال، هنگامی که چراغ های LED روشن می شوند، تونلی از چراغ ها را می بینید که به نظر می رسد تا بی نهایت روشن می شوند. جالب‌تر این است که وقتی حرکت می‌کنید، به نظر می‌رسد که تونل نیز حرکت می‌کند! یک آینه LED بی نهایت می تواند یک دکور شگفت انگیز باشد.



این اثر با استفاده از دو آینه ایجاد می شود که یکی از آنها کاملاً بازتابنده در پشت یکی که تا حدی بازتابنده است، ایجاد می شود. چراغ‌های LED بین این دو آینه به‌طور متوالی منعکس می‌شوند و توهم عمق را ایجاد می‌کنند که واقعاً باعث می‌شود که برای همیشه به فضای فراتر از دیوار شما ادامه دهند، حتی اگر این دو آینه واقعاً چند اینچ از هم فاصله داشته باشند.

بسیاری از آینه های LED بی نهایت دارای ویژگی هایی مانند سنسورهای مادون قرمز هستند که با حرکت دست چراغ ها را روشن و خاموش می کنند. برخی از آنها با باتری کار می کنند در حالی که برخی دیگر به پریز وصل می شوند. همچنین طیف گسترده‌ای از ساعت‌های آینه‌ای بی‌نهایت، میزهای قهوه‌خوری و حتی بارهای کوکتل وجود دارد.



همانطور که می بینید، یک آینه با چراغ های LED همیشه بهترین انتخاب برای نورپردازی با کیفیت بالا و گرفتن بهترین انعکاس است. فرقی نمی کند آینه ای برای حمام شما باشد، آینه ای جمع و جور برای آرایش، یا آینه بی نهایتی که برای ایجاد یک توهم نوری استفاده می شود، همه آنها انرژی کمتری مصرف می کنند و نور سفید روشن و تسکین دهنده ای را برای هر چیزی که انتخاب می کنید ارائه می دهند. هنگامی که LED را انتخاب کردید، دلیلی برای تعویض لامپ دیگر وجود ندارد!